Vasaman uusi ilme on julkaistu

29.2.2024

Jousiseura Lahden Vasama ry:n uusi päälogo. Päälogoa käytetään yleisimmin, esim. seuratuotteissa ja kisapaidassa.

Vasaman graafinen ilme on uudistettu vastaamaan nykyhetken ja tulevaisuuden viestinnällisiä tarpeita.
Uudistuksen näkyvintä osaa, seuran logoa, on yksinkertaistettu ja raikastettu. Uudessa logossa on mukana vanhat tutut elementit: nuoli menee eteenpäin lävistäen seuran nimen. Lahden on pudotettu pois logosta. Seuran nimi ei ole muuttunut, mutta uusi logo antaa vahvaa viestiä siitä, että seura on kotikaupunkiaan isompi.
Uuden logon suunnittelun myötä seuralla on nyt käytössään monipuolisesti eri käyttötarkoituksiin graafiset elementit eri tallennusmuodoissaan.

Lähiaikoina julkaistaan seuran uusi kilpailupaita. Kisapaita tulee tilattavaksi niin, että kesän 2024 kilpailuihin Vasamalaiset osallistuvat uudella ilmeellä.

Kevään edetessä jäsenistölle tulee mahdolliseksi tilata myös ns. seuratuotteita arki- ja harrastuskäyttöön, esim. huppari ja päähine.

Vasaman uuden logon ja grafiikan on suunnitellut Karri Rantala.

Tätä logoversiota käytetään tarvittaessa. Jousiseura Lahden Vasama ry on perustettu 1950.